Rituals… foaming shower gel Sunrise

24 Dec

Na de review over de foam douchegels van de Hema is vandaag de volgende heerlijke douchegel aan de beurt. De foam douchegel van Rituals in Sunrise. Ik had van deze geur ooit al een scrub gehad en ben de geur nooit vergeten. Het kwam er echter niet van om van deze geur de douchegel te kopen omdat ik dichtbij geen rituals had en steeds voor de goedkopere merken ging. Maar ik heb hem een tijdje geleden met Sinterklaas gekregen. En ik ben me er toch blij mee!

Blog en leuk 009

Dit is hem dan. Een mooie, stijlvolle oranje fles met het teken van Rituals erop en de geur.  Deze geur is een mix van sweet orange en cedar. En dat is een heerlijke geur. Lekker zoet maar ook fris en energiek. Dit is de perfecte douchegel om ’s ochtends wakker te worden maar ook voor het slapen gaan is deze douchegel heerlijk!

Blog en leuk 010

Voor wie nog niet weet wat een foam showergel is: Als je op de spuitknop drukt komt er eerst een gel uit. Al je natte handen hebt en je gaat wrijven in je handen zal deze gel veranderen in heerlijk zacht schuim. Ook deze is lekker zuinig door het grote schuimgehalte. Elke keer onder de douche is weer een fruitig feestje 🙂

Blog en leuk 011

Als ik naar de ingredienten kijk valt het me op dat er lekker veel verzorgende olie in zit wat natuurlijk altijd goed is. Wat me verbaast is dat er, hoewel het er toch lekker naar ruikt, weinig citroen, limoen en sinaasappelsap in zit. Maar goed des te meer plaats voor verzorgende dingen toch? 🙂

Blog en leuk 006

Nou volgens mij is het wel duidelijk dat ik dit wederom een heerlijk product vind. De geur is goed, het schuim is leuk en het is de prijs meer dan waard! Mocht je nou(zoals mij) een echte fan zijn van deze lijn; er zijn naast deze douchegel nog veel meer producten te vinden met deze geur. Denk aan bodycream, geurstokjes, olie en scrub.

Xx Esther

Eén reactie to “Rituals… foaming shower gel Sunrise”

  1. Eline december 24, 2012 bij 2:37 pm #

    Mooie foto’s !
    Het lijkt wel of je een nieuwe camera hebt!?

Geef een reactie

