SO…? Fab en SO…? In Love – Eau de toilette

17 Dec

Vandaag laat ik jullie 2 van de cadeautjes zien die ik met Sinterklaas heb gekregen. Namelijk de eau de toilettes Fab en In Love van So…? Ik had al eerder een setje van dit merk gehad met een bodyspray en een kleine eau de toilette erin die mij heel goed bevielen. Nu deze eau de toilettes. Ik ben ben benieuwd!

blog Sinterklaas 010

Zo zien ze eruit. Ik vind de verpakking leuk! Heel klassiek ofzo en de kleurtjes passen er goed bij. En er zit heel veel parfum in, wel 3o mililiter. Daar doe je lekker lang mee!

blog Sinterklaas 016

Dit is SO…? Fab. Ik vind het flesje leuk gemaakt. Vrij simpel maar handig en erg kleurrijk! Om het flesje zit een huls die je er af moet halen om het te kunnen gebruiken. De kleur van de parfum is doorzichtig maar een beetje naar het gelig oranje toe. De parfum ruikt trouwens heel lekker, al zou het niet een geur zijn die ik meteen zou kiezen. Ik zou serieus niet weten waar het naar ruikt maar na wat speurwerk ben ik erachter gekomen dat een mix van vanille en musk. Vanille vind ik lekker maar ik weet niet precies hoe musk ruikt. Ik vind het iniedergeveal een geslaagde combinatie!

blog Sinterklaas 019

Dan mijn favoriet In Love. Als ik de verpakking zag dacht ik aan een lekker zoet geurtje en dat klopt helemaal. Mmmm ik ben een ras-echte zoetekauw dus deze geur sprak mij wel aan. Ik heb een douchegel van FA in dezelfde geur. Hij ruikt naar bloemetjes en ook wel een beetje fris. En hij blijft nog vrij lang zitten ook!  Ja, deze behoort echt tot een van mijn favorieten!

Hebben jullie al eens kennis gemaakt met deze parfums?

Xx Esther

Eén reactie to “SO…? Fab en SO…? In Love – Eau de toilette”

  1. kipmango december 19, 2012 bij 3:38 pm #

    “Ik zou serieus niet weten waar het naar ruikt maar na wat speurwerk ben ik erachter gekomen dat een mix van vanille en musk. Vanille vind ik lekker maar ik weet niet precies hoe musk ruikt.” LOLOL (‘;

Geef een reactie

