Inspiratie + verrassing

16 Dec

Pfff het is bijna half 12, maar ik kom er net achter dat ik nog een artikel moet schrijven. Namelijk een een ispiratie van de sterren artikel. Maar dat doe ik natuurlijk al te graag! Kijk lekker mee;

 

Cheryl Cole draag hier een prachtige visgraatvlecht. De haarkleur vind ik trouwens ook wel gaaf!

 

Voor alle duidelijkheid het gaat hier om de rechter. Prachtig vind ik dit. Klassiek en nonchelant maar o zo leuk!

 

Okay, dit is nep haar maar hij is duidelijk. Dit is toch geweldig?! Zo’n mooie bos golvende krullen!

 

En de laatste. Een van de bekende Taylor Swift looks. Het staat er geweldig!

Maar dan nu de verrassing! Jullie mogen kiezen over welke haarstijl er een apart artikel komt misschien wel in de vorm van een filmpje! Dus, welke haarstijl wil jij graag terug zien?

Bedankt voor het lezen

Xx Esther

Geef een reactie

