Boekentip: Q&A a day

15 Dec

Voor sinterklaas heb ik een superleuk cadeautje gekregen! Het boekje: Q&A a day.

DSC06795

Ik had dit boekje ontdekt op een andere blog en hij leek me heel erg leuk! Hij ziet er ook heel mooi uit. Hij is niet zo heel erg groot, ongeveer een 20×10 ofzo. Wel is ‘tie redelijk dik en hij heeft mooie gouden bladzijdenrandjes. De letters zien er uit of ze gegraveerd zijn, een 10 voor de uitstraling!

DSC06791

1e bladzijde

DSC06792

In het boekje staan allemaal vragen; 365 in totaal. De vragen gaan echt over van alles en nog wat! zo heb je:

– Op 1 januari – heel toepasselijk – what’s your mission?

– List three foods you ate today:

– If you could have a superpower just today; what would it be?

DSC06793

Het zijn echt random vragen eigenlijk. Heel verschillend en dat is juist het leuke eraan!  Ook zet het je soms een beetje aan het denken. Wat heb je nou echt gedaan die dag? Probeer eens wat dingen op te noemen die je leuk vond vandaag? Het is denk ik wel goed als je zo eens nadenkt over de positieve dingen van die dag, dan word je zelf ook wat positiever denk ik:)

DSC06790

Mooie quote op de eerste bladzijde

In het boekje staan dus 365 vragen, voor elke dag 1, een jaar lang. Maar onder elke vraag staan 5 plekken om antwoord te geven. Het is dan ook de bedoeling dat je aan het eind van het jaar gewoon weer opnieuw begint bij de eerste vraag! Zo kan je vergelijken wat je vorig jaar hebt geantwoord en hoe je er nu tegenaan kijkt. Zo kan je 5 jaar doorgaan.

DSC06787

DSC06794

Ik vind dit een superleuk boekje! Het is leuk om bijvoorbeeld elke avond in te vullen en later ook terug te lezen wat je hebt ingevuld. Het boekje is te koop op bol.com voor 17,99. Ook leuk als cadeautje!

Xx Anniek

3 Reacties to “Boekentip: Q&A a day”

  1. kipmango december 15, 2012 bij 10:46 am #

    oeeh die wil ik!!

  2. Hillene december 15, 2012 bij 7:08 pm #

    Super vet!!

  3. kipmango december 19, 2012 bij 3:41 pm #

    Oh die is echt super awesome! Ik zat het te lezen en ik dacht echt dat MOET ik hebben! haha x

Geef een reactie

