Review pink tease palette

10 Dec

Laats is er in mijn woonplaats een nieuwe winkel gekomen, namelijk de ‘budget’. Bij die winkel kun je, zoals de naam al zegt, veel budget dingen kopen. Ook make-up! Hun huismerk is Pink Tease en ze hebben ook elke week een verschillend duurder merk, zoals maybelline of Revlon bijvoorbeeld. En dat dan voor maar 3 of 4 euro! Vaak zijn die producten van duurdere merken producten die niet in Nederland verkocht worden.

Er waren 2 verschillende paletten. Ik heb er 1 met wat donkerdere kleuren en mijn zus heeft er 1 met lichte en een 2 felle kleuren.

DSC06731  DSC06733

Dit is het palet van mijn zus

DSC06747

Deze heb ik gekocht

Het is een palet met 12 kleurtjes, ik zal ze allemaal even bij langs gaan. Ik begin linksboven bij de witte, naar beneden, en dan het midden.

DSC06751

De swatches

1.  Is een parelmoer achtige wit

2. Is een hele aparte, maar wel mooie groene kleur.

3. Is een mooie grijsachtige legergroene kleur.

4. Lijkt op de swatches best wel op de eerste kleur maar is in het echt iets meer beige. Hij heeft een mooie glans.

5. Is een soort gouden oogschaduw. Hij is echt heel erg mooi en heeft ook een hele mooie shimmer.

6. Is een bronzen kleur.

7. is een brons/bordeaux/bruine kleur.

8. Is een donkergrijze kleur met shimmers.

9. Is een lichtgrijze kleur.

10. Is een blauwgrijze kleur.

11. Is een donkerblauwe kleur.

Oeps! ik ben er 1 vergeten! Namelijk de laatste in het middelste rijtje. Ik ben er vergeten een swatch van te maken. sorry:( Het is in ieder geval een mooi donkergrijs kleurtje.

Zoals je ziet zitten er voornamelijk nude en grijze kleurtjes in. Ze hebben allemaal veel shimmers, leuk voor kerst! Ik heb er ook al even wat mee uitgeprobeerd op mijn ogen maar ik merk wel dat ze best kruimelig zijn en niet heel erg goed blenden. Maarja, hij kost dan ook maar 2,49.

DSC06762

En dit gebeurt er dus als je alle swatches eraf probeert te halen:) Het bleef echt goed zitten!

Je kan hem dus kopen bij de Budget, maar ook bij de Big Bazar en misschien ook nog wel bij andere winkels.

Xx Anniek

Geef een reactie

