Masker – Hot Chocolate, montagne jeunesse

9 Dec

Jaaaaa weer een masker!! Mmm… maskers blijven heerlijk.

Vandaag een lekker chocolade masker van montagne jeunesse. (ik heb dit masker met sinterklaas gekregen 🙂 )

Zo ziet ie eruit:

 

Ik vind die hoofdjes er altijd zo grappig uit zien op de verpakking(ook lekker!)

Toen ging het masker opdoen. Ik vind zo’n masker waarbij je het goed ziet altijd leuker dan zo’n doorzichtige smurrie.

En deze zie je goed! Echt heerlijk chocoladebruin.

Ik verdeelde hem met mijn vingers over mijn gezicht. Er zat meer dan genoeg in het pakje, misschien wel genoeg voor 2 keer.

Goed, toen zag ik er echt sexy uit! Kijk maar mee:

Snapshot_20121208_3

Ik vond het er in iedergeval wel leuk uit zien!

Wat een groot pluspunt was was dat dit masker niet vervelend jeukte of prikte. Wat vrijwel alle maskers bij mijn huid wel doen!

Toen was het afhaalmoment daar. Dat ging iets minder goed. Waarschijnlijk omdat ik een beetje een kluns ben maar ik heb het voor mekaar gekregen om het aan m’n trui te smeren.`Maar het resultaat was heerlijk! Mijn huid was heel rustig en lekker glad!

Dit masker wil ik wel vaker!!

Sorry voor het vrij korte artikel maar ik had het nogal druk rond sinterklaas maar vanaf nu ga ik er weer vol tegenaan!

Xx Esther

Geef een reactie

