It’s snowing!

7 Dec

Hee lieve glowofbeauty volgers!

Vandaag een extra artikeltje omdat ik niet op school ben maar thuis! Het is vandaag 7 december en ze hebben hele erge sneeuwbuien voorspeld. Vandaag hebben wij op school een halve uren rooster; dat betekent dat alle  uren niet 3 kwartier maar een half uur duren. Als ik vandaag naar school zou gaan zou ik misschien ook wel helemaal niet terug kunnen komen, ik reis namelijk met de trein. Dus vandaar:)

Sneeuwt het bij jullie ook zo hard? Hier wel! Even een paar foto’s!

DSC06728

It’s snowing!

DSC06723

Ons ‘insectenhotel’ is besneeuwd:)

DSC06718

Alles is besneeuwd:D

DSC06725

Over 1 week komt de toetsweek er al aan bij ons en daarna is de kerstvakantie! Eerst nog eventjes doorbijten voor alle toetsen en daarna lekker uitrusten. Vandaag ga ik dus alvast hard leren.

Zaterdag gaan wij sinterklaas vieren thuis. Mijn broer studeert namelijk in Leiden en hij komt alleen in het weekend thuis. Mijn surprise is bijna af!

Verder gaat alles wel goed hier, ook op school. Gisteravond hebben we met onze klas sinterklaas gevierd op school. Leuke surprises en gedichten gemaakt, met natuurlijk een cadeautje, en lekker gourmetten. Het was supergezellig! Waarschijnlijk komen er nog wel een paar foto’s online van Esther en ik op het klassenfeest:)

Fijne dag allemaal en geniet van de sneeuw!

Xx Anniek

Eén reactie to “It’s snowing!”

  1. kipmango december 7, 2012 bij 8:41 pm #

    Snoooooow ❤
    xJessie

Geef een reactie

