Essence liquid liner

7 Dec

Ik had een nieuwe eyeliner nodig. Ik heb er nog wel 1 maar die heeft een kwastje van haartjes en daar stak er 1tje van uit en dat werkte niet zo fijn. Ook was ik gewoon eens benieuwd naar een ander soort liner.

Dus, daar ging ik dan. Ik wilde wel een beetje een goedkope dus ging ik maar eens kijken bij het Essence-schap. Ik had al veel goeie reviews gelezen over 2 soorten, zo’n potje met een kwastje met een vilten puntje, en een echte ‘stift’ eyeliner. Maar wat aan die laatste een beetje een nadeel is dat ‘ie nogal snel uitdroogt, dus ging ik voor het potje.

Ik ging dus voor de liquid liner met een ultra soft tip zoals je op de foto kan zien. Hij heeft een heel fijn puntje, en omdat het geen losse haartjes zijn blijft het allemaal goed ‘bij elkaar’ en splitst het niet zoals bij een kwastje. Je kunt er hele goede strakke lijntjes mee trekken hij ligt ook heel lekker in je hand. Hij is er trouwens ook in waterproof! Maar aangezien in niet zo heel erg vaak huil of door de stromende regen fiets en ik gewoon lui ben kocht ik maar een gewone:)

Hierboven zie je goed het puntje, inderdaad een vilten kwastje, fijn!

Dan nu over naar het product zelf. Je kan er goede lijntjes mee zetten, dunne en dikke. Gewoon een kwestie van wat harder of wat zachter drukken. Ook is hij lekker goed zwart, dat vind ik wel belangrijk, dat het niet zo’n vage grijs/zwarte lijn is. Hij zit er ook nog redelijk goed op na een dagje dragen.

Het enige nadeel vind ik wel dat je met het kwastje niet echt goed een winged line kunt zetten. Het kwastje is een beetje te dik om aan het eind van de lijn en een puntje maken. Mmm, of nog even oefenen dat het misschien toch wel kan, of het uiteinde met een andere eyeliner zetten:)

Over het algemeen dus een heel fijn product. Het is te koop bij de kruidvat voor of 2,59 of 2,39, dat ben ik even vergeten

Xx Anniek

Geef een reactie

