bodylotion Palmers

6 Dec

 

Vandaag review ik een heerlijke bodylotion van Palmers voor jullie. Namelijk de Cocoa Butter Formula van Palmers. Waarvoor is deze bodylotion en wat belooft hij?

– verzorgt en verzacht ruwe, droge huid

– vervaagt littekens

– verstevigd de huid

Dit zegt Palmers letterlijk:

‘PALMERS CACAOBOTER, verrijkt met VITAMINE E, in een kalmerende basis van emolliënten. Verzacht en camoufleert vlekjes en littekens. Verstevigd de huid.  Een uitstekend hydraterend lotion voor het hele lichaam; ook ideaal na het bruinen. Onmiddelijk na blootstelling aan de zon en de wind gebruiken. Aanbevolen voor preventie van striae. Dagelijks gebruiken voor een zachte en jonge huid.’

Wat je ziet is dat deze lotion ook bedoeld is voor kleine ‘imperfectie’ om het maar even zo te noemen. En als je wat ouder bent is hij ook erg effectief.

De lotion is redelijk stevig zoals je hieronder ook goed op de foto kan zien, maar als je hem uitsmeert smelt hij een beetje op je hand. In deze bodylotion zit cacoaboter wat zeer verzorgend is. Ik merk dan ook echt dat hij je huid ‘verzorgt en verzacht’.

 

Ook zou hij littekens vervagen maar aangezien ik daar geen last van heb en hem niet elke dag gebruik kan ik niet zeggen of ze deze belofte waarmaken.

 

De versteviging van de huid merk ik niet echt maar dat komt ook omdat ik dat nog niet nodig heb met mijn 14 jaar:) Maar toch merk ik het wel een beetje, als je het hebt opgesmeerd voelt je huid wel echt strak ( maar niet dat het droog voelt) en zacht.

Nog een pluspunt is dat deze bodylotion heeeeerlijk ruikt! lekker naar cacao/vanille maar zeker niet te sterk.

Ook trekt hij redelijk snel in.

Al met al ben ik er heel erg tevreden over en is het zeker een aanrader! Ook heel erg fijn voor in de winter als je een beetje droge huid hebt. De bodylotion kost 4,59.

Xx Anniek

Eén reactie to “bodylotion Palmers”

  1. kipmango december 7, 2012 bij 8:43 pm #

    hmmm ruikt naar cacao en vanille… cacao… CHOCOLA YAY
    xJessie xd

Geef een reactie

