Beautyproducten die ik (Esther) niet opnieuw zou kopen

3 Dec

Producten waarvan we denken: Mmmm ik wou dat ik dat niet had gekocht had. We hebben ze allemaal wel in onze stash. Of dit te voorkomen is? Ik weet het niet. je kunt ze niet meer terug ruilen:) Daarom deel ik hier mijn producten die mij tegengevallen zijn. Misschien heb je er wat aan! Veel plezier met lezen!

 

Als eerste de teatree behandelolie van de Kruidvat. Ik had op internet gezocht wat mensen fijne producten vonden tegen puisten. Daar kwamen tea tree producten als een van de favorieten naar voren. Ik ben een echte testfreak en reed de volgende ochtend in het zonnetje naar de Kruidvat(het was toen nog zomer). Voor een paar euro kocht ik de wasgel van de tea tree lijn en de behandelolie. Als je goedkope producten wil is dit echt een aanrader. De wasgel en olie kostten allebei iets meer dan 2 euro per stuk. En die wasgel vind ik heel fijn! Hij maakt m’n huid lekker glad en strak. Maar over de behandelolie ben ik dus niet zo tevreden. Ik dacht er over na dat het een olie was en had zoiets van volgens mij is dat niet goed tegen puisten. Maar ik heb het toch geprobeerd. Een tijdje lang heb ik iedere avond een watje met een paar druppels olie over mijn gezicht gehaald. In het begin dacht ik dit gaat goed maar na een tijdje werden de puisten alleen maar meer. Ik had wel het gevoel dat deze olie ze sneller ‘rijp’ maakte. Dit was wel soms handig, maar over all ben ik niet tevreden.

 

Dan een parfum. En wel een van de Action. Ik wilde graag een lekker fris parfum en toen ik deze zag liggen bij de Action dacht ik dat ik die gevonden had. Het geurtje was heerlijk fris en opkikkerend en het was een flinke fles voor die 3 euro die het kostte. Maar jammer genoeg werd duidelijk waarom deze zo goedkoop was. Als ik ‘m ’s ochtends opdeed rook je hem een uurtje later op school al niet meer. De geur blijft dus erg slecht hangen. Dit vond ik jammer wat ik vind de geur wel echt lekker. Maar goed je kunt niet alles hebben 😉 Ik heb nu een andere (duurdere) parfum op het oog namelijk die van Justin Bieber.

 

Dan een poeder van essence. Ik heb een best vette huid die vrij snel glimt zeker als ik het warm krijg. Ik had al eerder dezelfde poeder gehad alleen in een andere kleur. Toen was ik best tevreden. Maar nu dus niet! De kleur is fout(haha dit ligt aan mij zelf, ik weet het) en als ik één keer mijn poederkwast er overheen haalde was er meteen heel veel poeder los. Waardoor ik zó de onderkant van de verpakking had bereikt. Toen er nog ongeveer de helft in zat is het helemaal verpoederd. Als ik hem nu open maak stuift er steeds poeder op en dat is heel vervelend. Dus nee ik ga, iniedergeval deze kleur, nooit meer kopen. Over een andere kleur kan ik nog nadenken omdat deze vorige keer ook goed ging.

 

Dan de anti-spot roll on van de Pure Active lijn van Garnier. Ik heb van deze lijn ook de exfobrusher en de scrub gehad die opzich wel bevielen. Deze roller die puisten tegen zou moeten gaan beviel me dan weer niet zo goed. Ik heb avonden gehad dat ik een mega puist op m’n voorhoofd had en dacht: Gelukkig m,n redding is nabij wat ik heb een anti puisten roller. Maar elke ochtend werd ik weer teleurgesteld wakker met nog een precies dezelfde puist als die avond er voor. En dat voor een ding van bijna 9 euro. Dit vond ik heel jammer. Maar ik heb dus met plezier de ander producten uit de lijn gebruikt!!

an foundation eigenlijk in het algemeen. Ik heb er 2, een wat donkere en een wat lichtere. Ik heb ze serieus een kans gegeven maar ik ben gewoon geen foundation type. Je ziet het mij mij heel erg door veel plekjes en velletjes, en naar mijn gevoel verstopte het m’n huid waardoor ik alleen maar meer puisten kreeg. Zeker nu ik BB cream heb ondekt ben ik echt van de foundation afgestapt. Ik gebruik ze nu als oogschaduwbasis of om leuke experimentjes mee te doen:) Deze foundations zijn van essence en NYC en kosten rond de 3 euro.

 

Dan een cagcreme waarvan ik ook niet echt verwachtte dat dit goed zou uitpakken. Ik was op vakantie in Frankrijk en toen ging m’n dagcreme op. Ahhh paniek!! Maar gelukkig gingen we naar de winkel en toen zag ik deze creme staan voor iets meer dan 2 euro. Hij zag er gewoon goed uit en ik hoefde ook niet teveel poespas. Hij heeft het opzich goed gedaan maar hij was me gewoon te vet. Maar thuis heb ik gewoon weer een nieuwe tube van mijn geliefde etos dagcreme gekocht dus alles is weer goed gekomen!

 

Als laatste een lipstick. Ik had deze in een setje van 2 gekocht bij de Action voor nog geen euro volgens mij. De ander, een oranje kleur, heb ik aan mijn zusje gegeven. Deze hield ikzelf maar behalve over de kleur ben ik er niet tevreden over. Hij stinkt en het voelt niet fijn als ik hem op m,n lippen heb. Een beetje als een chemise laag. Als ik hem wil gebruiken mix ik ‘m met wat balsem zodat ie ook wat beter voor mijn lippen wordt. Maar deze zou ik dus niet opnieuw kopen.

Dit waren ze dan. De producten die ik niet nog eens zou kopen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!

Hebben jullie ook miskopen in je stash je zitten?

Xx Esther

Geef een reactie

