Things I would like to do

29 Nov

Op het moment dat ik dit schrijf is het zondag. Het is lekker weer, wel frisjes, maar het zonnetje schijnt. Ik lag heerlijk op de bank te luieren en ging nadenken over welke wensen ik nog heb. Ik ga er vandaag wat met jullie delen.

Deze is wel duidelijk volgens mij. Ik wil graag naar een concert. Ik heb niet bepaald een iemand van wie dat concert zou moeten zijn. Maar naar de volgende artiesten zou ik wel willen: Robbie Williams, One Direction, Taylor Swift, Katy Perry en Bruno Mars.

 

Ik zit op korfbal en het lijkt me heel erg vet om een keer de korfballeague finale mee te maken in Ahoy!

 

De laatste tijd heb ik heel erg veel naar Hollands next top model gekeken. Jammer genoeg is er nog geen nieuw seizoen maar op youtube staat een hoop šŸ™‚ Nu lijkt het me leuk om naar een modeshow te gaan! Ik weet alleen niet of je daar gewoon heen mag of dat je gevraagd moet worden… We zullen zien!

 

Iets wat ik heel graag doe: Shoppen!! Maar dan in New York!!

 

Ik ben net gestopt met paardrijden. Maar al vanaf dat ik erop ging, zo’n 6 jaar geleden, lijkt het me geweldig om een strandrit te maken!!

 

Later wil ik een prachtig huis, als ik het geld er voor heb dan…. Deze hierboven is misschien een beetje overdreven maar het lijkt me super leuk om een huis uit te zoeken en in te richten.

En natuurlijk als laatste:

 

Gelukkig zijn. Dat willen we toch allemaal? Ik hoop dat ik later nog net zo gelukkig ben als dat ik nu ben!!

Wat zijn jouw wensen voor de toekomst?

Xx Esther

2 Reacties to “Things I would like to do”

  1. kipmango november 29, 2012 bij 5:09 pm #

    ONEDIRECTION :D:D:D

  2. Nicole Kloppenburg december 4, 2012 bij 11:51 am #

    ik wil veel te veel…. wat me echt wel heel leuk lijkt is naar ik hou van holland

Geef een reactie

