28 Nov

Whaaa! We zijn de 1000 gepasseerd! Wauw ik ben echt blij! Esther en ik waren allebei thuis en we zaten echt om de halve minuut te refreshen:) En toen was het uiteindelijk zover dat er stond: 1000 aantal malen bekeken aller tijden. En dat in 1 maand!

Ik (Anniek) heb ruim een maand geleden een account op wordpress aangemaakt. Ik wilde beginnen met bloggen en deed dat dus met wordpress. Ik probeerde om eerst een beetje vooruit te schrijven voordat ik dingen ging posten. Ik wilde namelijk wel elke dag een artikel plaatsen. Toen, op een gezellig beautymiddagje met een paar vriendinnen – waaronder Esther – hadden Hillene (van randomstuff.nl) en ik het een beetje over het bloggen. Die dag daarna zei Esther op facebook dat het haar ook wel leuk leek om te gaan bloggen, en of we het dan niet samen konden gaan doen. Ja dat leek me super! Lekker gezellig en ook handig dat je het werk een beetje kan verdelen. Zo zijn wij een maand geleden begonnen en hebben we inmiddels 33 postst gemaakt en gepubliceerd!

We willen jullie als lezers allemaal heel erg bedanken want zonder jullie was dit natuurlijk niet gelukt! Blijf vooral lekker lezen op onze blog en dan zeg ik: op naar de 2000!

Xx Esther en Anniek

2 Reacties to “”

  1. maxime november 28, 2012 bij 6:09 pm #

    Gefeliciteeeeerd! 🙂 Super dat het zoveel wordt bekeken! Op naar 100.000, haha

  2. kipmango november 29, 2012 bij 5:11 pm #

    gefeliciteerd!! ❤ xxClarieke ❤

Geef een reactie

