Mijn (Esther) everyday-bakje

27 Nov

Hoooii,

Vandaag ga ik jullie mijn everyday-makeupbakje laten zien. Oftewel de producten die ik elke dag of iniedergeval vaak gebruik.

Kijk mee!

 

Dit is ‘m. Ik weet niet of het veel of weinig is, laten we zeggen dat ik er genoeg aan heb! 🙂

We beginnen met de basis. Ik ben absoluut geen fan van foundation. Ik heb nou niet echt een zuivere huid en hoe ik het ook probeer je ziet het bij mij altijd zitten. Vooral op mijn voorhoofd, hier heb ik veel plekjes en puistjes. Toen dacht ik dat BB cream de oplossing zou zijn. Dit ging beter, zeker mijn wangen.  Ze waren zo mooi. Maar na een week de bb cream(van Garnier) gebruikt te hebben werden de puisten alleen maar meer. Ik besloot het te mixen met dagcreme. En dit is een goede keuze geweest, het ziet er mooi uit het dekt misschien wat minder maar ik ben er blij mee! Mijn huid kan nu meer luchten en ik merk dat dat beter gaat. Ik gebruik van de BB cream en de dagcreme(zuiverende huid lijn van de etos) een ‘druppel’ dit mix ik en breng het met m’n vingers aan.

Dan poeder ik het geheel af met -geloof het of niet- een poeder uit een makeupdoos van de intertoys. Desondanks het geboorteland van deze poeder vind ik dat ie z’n werk goed doet! Ik verwacht er dan ook niet veel van maar toch. Mijn hoofd glimt minder maar de gezonde glans blijft. En zeker voor de prijs(iets van 7 eur0 voor de hele doos) vind ik het helemaal geweldig. Ik poeder met mijn etos in het verleden uitschuifbare poederkwast. Vroeger kon je hem namelijk in- en uitschuiven maar die huls is eraf gevallen. Maar hij poedert nog even goed!!

 

Dan vind ik vaak dat al die huidkleurige producten m’n gezicht zo saai maken. En dan doe ik een mooie blush op. Hij is van essence en het is echt een Esther kleurtje. Ik ben nog een beetje aan het oefenen hoe ik hem het mooist aanbreng maar dat lukt al steeds beter. Ook deze breng ik aan met de etos poederkwast.

 

Dan mijn ogen. Als ik er zin en tijd voor heb maak ik me mooi op met oogschaduw en eyeliner. De zin is er wel, maar aangezien ik me elke ochtend loop te haasten de tijd niet echt. Dus dit wordt ‘m meestal niet. Maar als ik iets bijzonders doe dan zijn het dus deze producten:

 

Dan mascara, en soms als ik denk hee ik heb zin in gekrulde wimpers dan pak in m’n wimperkruller erbij. De mascara(‘s) die ik gebruik is die van max factor de roze false lash effect. Leuk verhaal: Ik gebruikte vaak goedkope mascara’s toen zag ik bij de kruidvat een aanbieding van 1+1 gratis op max factor mascara’s. Toen dacht ik nou voor een keertje… Dus ik kwam in de kruidvat en toen hing er een briefje met: speciale editie(of zoeits) roze max factor mascare 10 euro, vraag aan een mederwerker hulp. En aangezien 10 euro goedkoper was dan al die andere mascara’s van max factor heb ik ik het gevraagd. Ze moesten hem van uit het magazijn halen en gelukkig gold die actie ook op die mascara dus toen dacht ik jeehh 2 mascara’s voor 10 euro. Maar toen gingen we afrekenen. En toen stond er 2,50 op de kassa. Toen dacht ik: Huh!? Maar blijkbaar was het goed en nu heb ik dus 2 mascara’s voor 2,50. Sorry voor het lange verhaal maar ik vind het nog steeds heel leuk!!

 

Dan als laatste m,n lippen. Ik ben niet zo,n lipstick of lipgloss fan. Niet zo raar dus dat er in het bakje alleen maar balsems zitten. Namelijk de libbenbalsem met glans van de DA en de lipsmacker Fanta. Vaak doe ik het 2 keer per dag s’ochtends en s’avonds. En het bevalt me nog steeds goed!

 

Nou dat was het. Nu ik het allemaal bij langs ben gegaan moet ik zeggen dat het me opzich nog wel mee valt hoeveel het is.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Xx Esther

2 Reacties to “Mijn (Esther) everyday-bakje”

  1. kipmango november 27, 2012 bij 8:26 am #

    jeetje,Esther, dat jij daar allemaal tijd voor hebt, ik kom soms nog net toe aan de mascara, haha. Clarieke ❤ x

Geef een reactie

