Inspiratie van de sterren

25 Nov

Vandaag laat ik van 4 random famous sterren met hun make-up looks zien en zeg ik wat ik er van vind. Kijk je mee?

 

 

Rihanna verschijnt met ontzettend uiteenlopende looks op de rode loper. De ene keer met kort haar, de andere keer weer met lang haar en altijd een ander kleurtje!

 

Mila Kunis, vaak zijn haar ogen omrand met een zwart oogpotloodje en houd ze de rest wat rustiger. Een meid met mooie make-up naar mijn mening. Maar wat meer variatie zou leuk zijn.

 

Doutzen Kroes, Hollands trots in het ‘hollywood wereldje’. Ik houd van haar looks! Vooral op het het plaatje linksonder, een mooie, frisse uitstraling. En ook die linksboven, mooie smokey eyes.

 

En dan als laatste Blake Lively, die je vaak langs ziet komen met een natural glowy look. Mooi hoor!

Wat vinden jullie van deze 4 sterren?

Xx Anniek

Geef een reactie

