Horloges

22 Nov

Nadat mijn horloge een jaar of 2 achterin een kastje heeft gelegen(schaamschaam) kwam ik hem na een opruimbeurt tegen. Eerst was ik niet zo’n hele erge fan van horloges, en bovendien vond ik het zo onhandig dat ze aan je linkerpols horen te zitten:) Maar ja, nu ik hem weer tegenkwam vond ik hem toch eigenlijk wel heel leuk. Ik draag mijn horloge dan ook meer als een accessoire dan echt als ‘handig’. Ik ben zo gewend om op mijn mobiel te kijken, dat gaat nu helemaal automatisch, ook al heb ik een horloge om..

Mijn horloge heb ik gekocht bij de lucardi voor 20 euro!

Hij heeft een zwart slangenleren bandje en het klokje is zwart met zilver en (nep) diamantjes. Je ziet hem in de collage bij nummer 2.

Ook vind ik gouden en rosé gouden horloges heel erg mooi. Deze (1) is van Michael Kors. Wish i have it!

Of zoals hier gecombineerd met heel veel dunne armbandjes.(3)

 

Dragen jullie vaak horloges?

Xx Anniek

2 Reacties to “Horloges”

  1. kipmango november 22, 2012 bij 6:08 pm #

    Altijd een horloge, haha. vorig jaar was ik er een kwijtgeraakt op kamp.. Moest meteen een nieuwe, zo onhandig als je er een gewend bent. bovendien ziet her er ook nog eens leuk uit 😛 x

  2. Nicole Kloppenburg november 22, 2012 bij 8:29 pm #

    bijna altijd als ik hem niet vergeet om te doen…

Geef een reactie

