Mijn(Esther) favoriete nagellakjes

20 Nov

Hoi, de titel zegt het al; vandaag ga ik mijn favoriete nagellakjes met jullie delen!

Ik heb 3 favorieten namelijk deze:

Van links naar rechts:

  • Essence colour en go, 53 ”You belong to me”

Mijn favoriet!! Dit is een prachte mint kleur. Hij lakt erg fijn en dekt in 2 laagjes.

 

  • Nyc quick dry nailpolish 246 ”Park Ave”

Dit is een zachtbruine kleur. Ik vind hem opzich fijn lakken maar hij is erg dun wat soms een beetje lastig is. Ook deze dekt goed in 2 laagjes.

 

  • Tot slot: Catrice Ultimade Nudes, 090 “Karl Says Tres Chic”

Dit is een babyroze kleur. Hij lakt erg fijn door het brede kwastje. Hij dekt opzich wel in 1 laagje maar 2 vind ik altijd mooier.

 

Dat waren ze dan, wat zijn jouw favoriete lakjes?

Xx Esther

Geef een reactie

