A few shots of my week

19 nov

In dit artikel laat ik wat foto’s zien van de afgelopen week. Wat ik gedaan heb, waar binnenkort een artikel overkomt, het kan van alles zijn! Natuurlijk kan ik niet overal mijn camera naar toe meeslepen dus ik heb van lang niet alles foto’s, maar kijk mee!

 

Deze week ben ik lekker aan het koken geweest. Spannend, wat zou het worden? Wie raad het? Doe een poging in de comments:)

 

 

Ook heb ik een lekker gezonde shake gemaakt en een iets minder gezonde koek:) Van al de bovenstaande dingen komt trouwens nog een recept.

 

Zaterdag avond ben ik met mijn ouders naar Skyfall geweest, de nieuwe james bondfilm. Echt een aanrader! Ik heb zelf de eerdere Bond-films niet gezien maar uit reacties en recencies blijkt deze heel wat beter te zijn. Reserveer alleen wel op tijd want er stond een enorme rij! Toen ik om 1 uur ’s nachts terugkwam kwam ik op het station ook nog een Serena en Tara van beautylab.nl en kittehscupcakes.nl tegen.Leuk!

 

Nooo broken nail!

 

Ik had al veel te lang niet afgesproken met een vriendin dus uit school gingen we naar haar huis en hebben daar lekker gechocolade fonduet. Heerlijk!

 

Daarvoor moesten we eerst even naar de supermarkt om wat lekkere dingen te kopen. En wat kwam ik daar tegen? De speculaas thee van pickwick waar ik al zo lang naar gezocht had! Yes mijn hele dag weer goed:) Ben benieuwd

 

Jaja, wij hebben thuis al lootje getrokken! Maar daar laat ik geen foto van zien:)

Yes! Donderdag had ik mijn ALLERLAATSTE afspraak bij de ortho voor een eindgesprek! Ik heb al best wel lang een spalkje en moest daar nog een paar keer voor op controle komen maar dat is nu dus ook klaar!

Vrijdagavond had de 3e klas op school een ‘proud 2 be fout’ feest. Van te voren hebben we met een paar meiden bij iemand voorbereid – wat echt super gezellig was – en daarna begon de party! En Wouter Vink kwam ook!! Natuurlijk gingen we even met hem op de foto en kregen we een handtekening:D

 

Dit was een deel van mijn week. Verder heb ik zaterdag zoals altijd folders gelopen en vast wat gebrainstormt voor mijn surprise.

Xx Anniek

Eén reactie to “A few shots of my week”

  1. Jacyra november 19, 2012 bij 12:45 pm #

    Hmmm… Het is geen ontbijt à la Jacyra… :p

Plaats een reactie