Nieuwe limited edition Catrice & Essence!

17 Nov

Jaaaa er zijn weer nieuwe LE’s van de budgetmerken Catrice en Essence! Kijken jullie mee?

Laten we beginnen met Essence. Zij hebben een LE met het thema Twilight breaking dawn 2, die nu ook in de bioscoop te zien is.

 

Dit zijn alle producten. Een lijn met veel shimmer zo op het 1e gezicht.Even op een rijtje.

1. 4 nagellakjes, 3 donkere kleuren en 1 gouden kleur.

2. Ook zitten er weer 4 mooie nieuwe pigmenten in. Ik vind ze er super goed uit zien! Echt mooie feest kleurtjes.

3. Dan zit er nog een gouden lipstick in. Ik had hem al even getest in de winkel en het is niet echt een dekkende goud maar meer voor een mooi shimmertje over je lippen of over een andere lipstick.

4. 2 lipglossjes, wow wel echte twilight kleuren. Of ik die donkere ook zou dragen? nee, denk het niet:)

5. Een mooie donker rode/roze blush.

6. Shimmerpowder. Mm, dat trekt me niet speciaal aan. Ik ben niet zo van de glitter overal. Misschien  bij kerst een beetje op je wangen?

6. 2 glittereyeliners. Een paarse en een groene/blauwe.

Zo, dat waren alle producten. Ik word niet echt warm of koud van deze collectie, alleen de nagellakjes lijken me wel wat. Vooral de donkere. Ik had de eyeliners ook al even getest want ik was wel benieuwd!Maar helaas, ze zijn nauwelijks zichtbaar.

Dan de collectie van Catrice genaamd: spectaculART! Een echte feestcollectie met mooie shimmers en producten waar je mee kan uitpakken!

 

Wauw dat ziet er veel belovend uit! Ik heb de kleur linksboven al even getest en die had me toch eens een pigment!

 

O dit is handig! Ik wil altijd al eens voor de grap een keer nepwimpers uitproberen maar wel een paar die er niet te onnatuurlijk uitzien. Deze kleine wimperstukjes kun je tussen je eigen wimpers plaatsen en ziet er daarom veel natuurlijker uit. En dat ook voor een klein prijsje!

 

Ook zit er een dunne eyeliner in stifvorm in. Handig!

 

‘deze highlighter met een zijdeachtige textuur poeder bevat lichtreflecterende pigmenten om prachtige accenten op je gezicht en hals.’ zoals Catrice het zegt.

 

En een zachtroze mousse blush. Mm, wat ik hiervan mot denken weet ik niet. Ik vind de kleur er mooi uitzien maar een blush in moussevorm lijkt me niet zo heel fijn werken. Nou heb ik het zelf nog niet geprobeerd dus eigenlijk moet eerst maar eens een keer testen.

 

Dan nog 3 lipsticks.Een hele lichte nude, die lijkt me heel geschikt voor mensen met een lichte huid, een rood/roze en een donkerpaarse. Die laatste moet je maar durven maar voor een feestje is het wel leuk!

 

 

En als laatste nog 5 nagellakjes, waar 1 topcoat bij zit. De 4 normale kleurtjes vind ik niet heel bijzonder, 3 van de 4 hebben roze tinten en er zit er 1 bij die nude is met een shimmer. De topcoat lijkt me wel heel mooi! Ik denk ook dat hij geïnspireerd is op de topcoat van OPI waar echt goud in zit! Daar zijn er ook maar een beperkt aantal van dus voor de mensen die er geen kunnen bemachtigen..

Vooral de collectie van catrice spreekt me heel erg aan en is lekker feestelijk.

Xx Anniek

2 Reacties to “Nieuwe limited edition Catrice & Essence!”

  1. Hillenee // Random Stuff november 19, 2012 bij 5:58 am #

    Heej super leuk lakje die laatste!!
    Waar haal je eigenlijk die foto’s vandaan?? Want dat vroeg ik me af(: xx

Geef een reactie

