Vogue exclusive shower foam

15 Nov

Ik heb me toch eens leuke cadeaus gekregen op mijn verjaardag! Onder andere deze shower foam van Vogue exclusive. Van Vogue heb je ook nog de vogue girl en de vogue woman lijn. Deze is dus van de exclusive lijn en zoals de naam het al zegt is deze lijn wat luxer en dus ook wat duurder.

 

Vogue zegt:

‘Vogue Exclusive Shower Foam is extra rijk en schuimend, die tevens de huid verzorgt en verzacht. Vogue Treasure heeft een zachte gecombineerde geur van Iris en Viooltjes.’

Als eerste dan maar eens over de geur. Het is inderdaad een hele bloemige geur, een beetje zoals een geurolie ofzo. De geur van de foam is wel oke, je moet er wel van houden.

Ik heb geprobeerd foto’s te maken van de foam maar ik kreeg het er niet goed op. Hij ‘ondergaat’ namelijk een heel proces! Eerst komt er een soort gelly spul uit dat meteen verandert in een dikke, rijke foam. Wauw! Het bleef maar groeien en groeien! Het is niet zo’n luchtige foam als je haarmousse kent maar echt heel dik en rijk!

Tijd om jezelf lekker in te zepen, wat een heerlijk zacht gevoel! Hopen dat het zo zou blijven voelen na het douchen! En ja hoor, na het douchen voelde mijn huid niet droog aan maar heerlijk zacht zelfs, ondanks dat er SLS (sodium laureth sulfate) in zit. SLS is de zeep in een douchegel dat het vetlaagje van je huid weghaalt. Daarom is het slim om je na het douchen altijd even in te smeren met bodylotion.

Voor de geïntereseerden nog de ingrediënten:

 

Zoals je hebt kunnen lezen: een en al lof! Ik heb ook al veel gelezen over de Rituals douche foam en die schijnt ook heel fijn te zijn, maar is wel wat aan de prijzige kant. Ik denk dat dit een goed alternatief is. Ook had ik in de winkel gezien dat er nog een andere geur is, dus als deze op is.. Ook leuk om als cadeautje te geven dus:)

Xx Anniek

Geef een reactie

