Inspiratie + leuke artikelen uit de Mooi.

13 Nov

De Mooi is het blad van de Etos dat een keer per kwartaal uit komt. Ik vind het een superleuk(gratis) blad! Er staan testen van producten in maar ook verschillende looks. Kortom een bron van een inspiratie. Ik heb voor jullie mijn favoriete artikelen van de ong. laatste 8 Moois op een rijtje gezet. Kijk mee!

 

Dit zijn alle Moois(schrijf je het wel zo?) die ik heb. Van links naar rechts:

  • het budgetnummer
  • het zomerkleurige nummer
  • het ‘rode’ nummer
  • het schitter nummer
  • het sprankelende huid nummer
  • het kleurvolle nummer
  • en de nieuwste het Petrol nummer

Mijn eerste favoriet:

Ik vind dit een prachtige ooglook en ga hem zeker een keer proberen na te maken!

 

Hoe leuk is dit haar? Het zal vrij moelijk te maken zijn maar als het lukt is het wel heel vet!

 

Net zoals als dit kapsel, prachtig! Dit komt uit een artikel over bruidlooks. Ik wil mijn haar ook wel zo op mijn bruiloft!

Dan iets wat ik altijd nog een keer wil. Afro!!!

 

De laatste haarstijl. Ditmaal een vlecht:

 

Dan nu nog wat vaste artikelen die mij aanspreken:

 

De test rubriek. Hier testen 4 mensen hetzelfde product van verschillende merken. Deze gaat over droogshampoos. Ik heb er nog steeds geen 1 maar ik wil dit wel graag. We zullen zien!

 

Je hebt ook een artikel waarbij ze dan een bepaald onderwerp nemen, hier een gave huid, en dan raden ze allerlei producten aan die hier aan mee kunnen werken. Ik ben altijd in voor een leuke concealer of foundation! Dus deze artikels lees ik altijd even aandachtig door!

Dan nu een superdepuperschattige rubriek:

 

Die van moeders met hun (pasgeboren) baby’s. Kijk nou hoe lief. In dit artikel vertellen de moeders wat over de baby en wat voor producten ze voor hun kindje gebruiken. Leuk om te lezen!

Ook het artikel 2keer anders is superleuk. Daar transformeren ze 1 persoon tot eigenlijk 2 verschillende personen. Zo kunnen ze leuke inspiratie krijgen en zien ze hoe verschilende looks hun staan. Dit lijkt me ook leuk om een keer aan mee te doen.

Dit waren mijn favoriete artikels. Ik raad je het zeker aan om dit blad een keer te proberen. En het is gewoon gratis!!

Wat is jouw favo artikel?

Xx Esther

Eén reactie to “Inspiratie + leuke artikelen uit de Mooi.”

  1. Corne november 14, 2012 bij 4:16 pm #

    Haha mijn zus werkt bij de Etos. maar sorry, dit is waarschijnlijk de enige keer dat ik kijk… ik wilde alleen even kijken hoe het eruit. zag. maar goed werk en ga zo door!! 🙂

Geef een reactie

