Kruidvat masker peel off – normale gemengde huid

11 Nov

Toen ik in de Kruidvat liep zag ik maskertjes liggen voor 1 euro! Dat zal wel niks zijn, dacht ik bij mezelf. Maar koopjesfreak dat ik ben wilde ik ze toch proberen. Is het inderdaad de kwaliteit die de prijs doet vermoeden of is het de verrassing van de eeuw? Kijk maar mee:

Zo ziet de verpakking eruit. Ik dacht eerst dat er super weinig in zat maar dit bleek zeker niet zo te zijn.Het was zat voor mijn gezicht.

Dan het masker zelf. Het masker ruikt enorm sterk, zo erg dat als ik het onder mijn ogen smeer m’n ogen er een beetje van beginnen te tranen. Het ruikt naar sterke lijm en zo smeert het ook. Dit is opzich heel prettig.

Het masker moet er ongeveer een kwartiertje op zitten. Na een tijdje merk je dat je gezicht een beetje gaat trekken.

Ook gebeurde dit, wat erg grappig voelde:

Hoe meer de tijd verstreek gebeurde dit steeds meer. Toen kwam het moment dat je het masker eraf mocht trekken. Fun!!!!!!

Ik kijk een beetje raar, maar het eraf trekken van het masker was heel leuk!

En dan houd je dit over. Een  soort plastic. Ik vergelijk het met het plasticje dat om de Donald Duck heen zit.

En het resultaat? Lekker!! Mijn huid straalt en het voelt als of het masker mijn poriën heeft leeggetrokken. Mmmm deze houden we er in!!

Heb jij dit kruidvat masker al een keer uitgeprobeerd?

Xx Esther

Geef een reactie

