Watsons Papaya & Mango

10 Nov

Vandaag wil ik jullie een heeeeeerlijke lijn van het merk Watsons laten zien.(Neem een kijkje op deze link als je de heerlijke producten van Watsons wil ontdekken. http://webshop.iciparisxl.nl/nl_NL/Merken/WATSONS-CARE/cb3Q3AqLsB3GoAAAEozqoZZSY_ )

Namelijk de Papaya en Mango lijn. Ik heb uit deze lijn 2 producten namelijk de Bodyscrub en Bodybutter.

 

De producten uit deze lijn ruiken lekker tropisch, je krijgt er frisse energie van en je wordt er blij van!

 

Ik behandel eerst de bodyscrub. Dit is een scrub gemengd met douchegel. Er wordt aangeraden het 1 tot 2 keer per week te gebruiken, dus dit heb ik een tijdje gedaan. Het is een fijne korrel, niet te groot en niet te klein, en mijn huid wordt er glad en stralend van. De flacon is ook handig onder de douche omdat deze makkelijk open gaat en sluit. Deze scrub kost bij de ICI Parix 4.47 euro. Dit vind ik een prima prijsje voor deze fijne scrub!

 

Dan de Bodybutter die nog fijner is. Ik heb een tijdje lang mijn benen elke avond ermee ingesmeerd en dat was al heerlijk om te doen. Ook het resultaat was genieten; heerlijk zachte beentjes! Deze pot is lekker groot en daarom doe je er dus lang mee. Voor deze bodybutter betaal je 5.59 euro bij de ICI Paris, wat ik het ook zeker waard vind.

Allebei de producten zijn zeker aanraders. Ze ruiken lekker en doen hun werk ook nog eens, heerlijk! Probeer ze een keer uit!

Xx Esther

Eén reactie to “Watsons Papaya & Mango”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Geschenkset douche favourites – Kneipp « glowofbeauty - december 30, 2012

    […] eerste de passievrucht-grapefruit. Deze ruikt ongeveer hetzelfde als de papaya-mango bodybutter en scrub van Watsons die ik net als deze heel lekker vind! Lekker fruitig en tropisch. Er staat op: vrolijk gevoel. En […]

Geef een reactie

