Technic electric palette

9 Nov

Vandaag heb ik voor jullie een review van het Technic electric palette. Ik kwam op dit palet door de site Beautylab.nl. Zij was super enthousiast over dit palet en hij was maar 3 euro! Dus ik ging meteen naar de winkel om hem te halen.

 

Zo ziet ‘ie eruit, hij lijkt best wel erg op een sleek palet en ik vind hem er helemaal niet cheap uitzien.

Op naar de swatches. Er zitten in totaal 12 kleuren in. Een aantal blauwtinten, roze en paars, brons, geel een legergroen.Alle kleuren hebben een beetje shimmer, niet echt  met glitters maar ze glanzen wel. Ik vind het leuk dat er zo veel verschillende kleuren in zitten. Wel zijn het bijna allemaal felle kleuren. Verder zit er nog een stokje met 2 spons applicators bij en in de deksel zit een grote spiegel, wat wel heel fijn is.

 

 

Als eerste de swatches van de bovenste rij, dat zijn dus de bovenste 3 van de 2 foto’s hierboven.

 

Dit zijn ze dan, op de foto’s komen ze alleen niet zo goed tot zn recht. Maar wauw! Wat een pigment voor maar 3 euro! Dan de swatches van de onderste rij:

 

Wauw, deze kleuren komen op de foto wel tot zijn recht! Hier is echt te zien wat een super pigment ze hebben!

Ik vind het hele mooi kleuren die super veel pigment hebben. Ook vind ik de prijs (3 euro) echt een enorm pluspunt! En het doosje is ook handig ziet er  mooi uit. Het technic electric palet is te koop bij de Bart Smit. Jullie kunnen binnenkort misschien wel een look verwachten!

Xx Anniek

2 Reacties to “Technic electric palette”

  1. Lilan Jansen november 9, 2012 bij 9:48 am #

    Deze is echt super mooi! En dat voor de BartSmit… hahhah moet eens gaan kijken

  2. Nicole Kloppenburg november 9, 2012 bij 9:54 am #

    WOW prachtig palet…

Geef een reactie

