Lauren Conrad look + howto

6 Nov

Ik ben een fan van Lauren Conrad. Niet omdat ze in een reality-show speelt ofzo maar om haar geweldige looks! Ze ziet er altijd goed uit en deelt haar stylingtips ook in haar boek: style. Ook is er net een nieuw boek van haar uitgekomen namelijk: beauty. Ik heb dit boek nog niet gelezen maar dat wil ik zeker wel gaan doen.

Hieronder zie je een paar haar makeup looks. Ze draagt bijna altijd eyeliner met een mooie wing en niet zo veel oogschaduw. Vaak heeft ze naturel lippen maar af en toe zie je haar ook wel eens met knalrode lippen op de rode loper verschijnen. Wat ik ook zo mooi aan haar vind is dat ze zo’n mooie glow over haar gezicht heeft en altijd straalt op foto’s.

 

 

Vandaag heb ik voor jullie een fototutorial om de look van Lauren Conrad na te maken.

1. Ik begin met een beetje dagcreme en een primer met een lichte sparkle op te doen om die mooie glowy look te krijgen. Ik gebruik een dagcreme van Essence en een primer van Sephora.

2. Dan doe ik een foundation op. Ik gebruik die van Sephora.

Hier heb ik de foundation op.

3. Nu trek ik met een oogpotlood alvast een lijntje met een wing eraan. Dit hoeft nog niet heel netjes want zometeen komt de eyeliner er overheen.

4. Nu ga je er met de eyeliner overheen. Als je een foutje maakt kan je dat zo weer corrigeren met een nat wattenstaafje.

5. Als je dat goed gelukt is kan je verder gaan met de blush en de bronzer. Voor de blush gebruik ik een mooie peachy blush van Essence: secret it-girl en als bronzer gebruik ik een gebakken oogschaduw van Essence.

6. Als laatste breng ik nog een mooie nude lipstick aan. Hiervoor gebruik de lipstick van Catrice: the nuder the better, een hele mooie nudelipstick.

En dit is de uiteindelijke look geworden! Op de linker helft van mijn gezicht zie je ‘de Lauren Conrad look’ en op mijn rechterhelft mn ‘kale’ gezicht:) (vergeet niet ook nog een beetje mascara op te doen)

      

Wat vinden jullie van de look en Lauren Conrad?

Xx Anniek

Eén reactie to “Lauren Conrad look + howto”

  1. clarieke november 6, 2012 bij 5:40 pm #

    Nicee! (: Echt leuk xx

Geef een reactie

