1e Shoplog! New Yorker en H&M

5 Nov

Op zaterdag 3 november ben ik Utrecht wezen shoppen! Ik had als doel een broek, een trui en 1 of 2 lange mouwen t-shirts. Echt lekkere winterdingen dus, dat had ik ook echt nodig. Ik ben super goed geslaagd, kijken jullie mee?

Als 1e ben ik bij de New Yorker geweest en heb daar het een en het ander gekocht. Onder andere deze donkerblauwe grofgebreide trui. Zoals je op de foto kan zien is hij aan de voorkant wat korter en aan de achterkant wat langer. Deze trui was 20 euro.

Ook bij de New Yorker heb ik een basic zwart shirt met lange mouwen gekocht. Gewoon handig en basic. Hij kostte 7,95.

Dan als laatste bij de New Yorker deze superleuke skinny bordeauxrode jeans! Ik heb ALTIJD problemen met broeken kopen omdat de broeken bijna altijd te wijd zitten bij mijn heupen. Nu zal je misschien denken, fijn smalle heupen maar met broeken kopen is het dus echt een ramp! Ondanks dat zat deze wel goed met een riem en heb ik hem gekocht. Ook heeft hij een leuke gouden ritsje aan de onderkant van de pijpen. Deze kostte 29,95

Dan nog een broek, maar dan bij de H&M. Ik was al langere tijd op zoek naar een broek met een leuke print die ook goed paste. En toen kwam ik deze tegen bij de H&M, voor 29.95. Een  skinny jeans met een superleuke print. Het is een soort galaxy print, en een beetje met ‘gebleekte vlekken’.

Ik ben super tevreden met mijn aankoopjes! Wel heb ik nu meteen al mijn kleedgeld van de maand erdoor heen gejaagd maarja.. Het zijn wel echt dingen die ik nodig heb en naar op zoek was.

Xx Anniek

5 Reacties to “1e Shoplog! New Yorker en H&M”

  1. Jacyra november 5, 2012 bij 10:53 am #

    Leukleukleuk (:

  2. clarieke november 5, 2012 bij 10:57 am #

    wow, leuk Anniek! x

  3. Hillenee // Random Stuff november 5, 2012 bij 4:47 pm #

    Oeeh die rode broek!! Super leuk!!

  4. dianne november 5, 2012 bij 7:07 pm #

    jaa dat was met mij, was echt super gezellig. het zijn echt leuke kleren!

    • Lilan Jansen november 29, 2012 bij 11:58 am #

      That’s the way (aha aha) I like it (aha aha)

Geef een reactie

