Inspiratie van de sterren.

4 Nov

Prachtige looks sieren de rode lopers, ik ga er vandaag wat met jullie delen.

Ik hoop dat jullie er net zo van genoten hebben als ik. Ik vind het heerlijk om naar looks van celebrities te kijken, ook kun je hier veel inspiratie uithalen!

Xx Esther

2 Reacties to “Inspiratie van de sterren.”

  1. Maxime Pilon november 4, 2012 bij 12:53 pm #

    Vooral Taylor Swift vind ik er altijd heel leuk uitzien! Mooie make-up en leuke vintahe kleding enzo 🙂

  2. Jacyra november 4, 2012 bij 6:48 pm #

    Yeey Taylor Swift! Leuke liedjes && leuke looks (:

Geef een reactie

