Review – Garnier BB cream voor vette/gemengde huid

30 Okt

BB, bij wie komen deze letters niet bekend voor? BB cream is de wereld aan het veroveren, het ene merk na het andere brengt een BB cream in het assortiment. Vandaag test ik de nieuwe BB cream van Garnier. De nieuwe? Ja, een tijdje geleden bracht Garnier hun eerste BB cream op de markt. De meesten waren hier niet tevreden over. Hij zou te veel glimmen en niet doen wat Garnier beloofde. En Garnier luisterde want een tijdje later kwam Garnier met hun nieuwe BB cream die beter zou zijn dan de eerste versie. Ik heb hem gestest voor jullie, is het waar of is het een grote flop? Kijk maar mee:

Het eerste verschil met de oude BB cream is de flacon

De nieuwe is net iets smaller en daardoor makkelijker mee te nemen. Het tuutje van de flacon is wat dunner. Dit zorgt ervoor dat de cream goed te doseren is(je moet alleen niet de hard knijpen). Verder valt mij niet zoveel bijzonders op aan de nieuwe flacon. Maar nu de inhoud!

Wat belooft Garnier?:

  • Een matterende werking, oftewel geen glans.
  • Dat de cream poriën vervaagt
  • Een meer egale teint
  • Een goede hydratatie
  • En bescherming tegen de zon, namelijk SPF20.

Ook belooft Garnier dat ze waar mogelijk natuurlijke produchten gebruiken en dat de cream dermatologisch getest is. Dit zijn zeker mooie beloftes! Maar maakt Garnier het waar?

De BB cream is goed vloeibaar, misschien iets te. Maar dit is wel makkelijk aanbrengen.

Voor de test heb ik de BB cream op 1 helft van mijn gezicht aangebracht. Na een uur heb ik naar het resultaat gekeken. Kijk maar mee:

Links de helft zonder de BB cream, rechts met.

Zoals je ziet vervaagt de BB cream wat plekjes en geeft ie vooral een egale teint. Hij haalt de roodheden goed weg en mijn huid voelt gladder als ooit. En aan het eind van de dag was dit nog steeds zo. Alleen is ie dan wat meer gaan glimmen. Maar ik ben fan!!

Al met al ben ik dus zeer tevreden over deze BB cream, hij is inderdaad een stuk beter dan de oude. Je hebt in huis voor ong. 10 euro. Wat voor een goede creme/foundation opzich wel meevalt. Mocht je het duur vinden; er zijn vaak saleacties, dus houd de bladen in de gaten!

Xx Esther

Eén reactie to “Review – Garnier BB cream voor vette/gemengde huid”

  1. newfashionlifestyle november 1, 2012 bij 11:46 am #

    Ik moet de BB Cream ook snel uitproberen, hij lijkt me erg goed!

    XO

Geef een reactie

