TREND: broeken met print

29 Okt

Het is helemaal in, super trendy print broeken. Vandaag heb ik een paar van de leukste voor je op een rijtje gezet.Of ik ze ook echt allemaal aan zou doen? Mmm, ik weet niet. Vooral die met  de gekleurde strepen vindt ik wel heel heftig. Die anderen zou ik denk ik wel aan doen. en jij?

Xx Anniek

3 Reacties to “TREND: broeken met print”

  1. Maxime Pilon oktober 29, 2012 bij 3:41 pm #

    Hmm sommige zijn idd wel heftig, maar wel super cool (: ik zou denk ik eerder een broek met bloemetjesprint ofzoiets aantrekken..

  2. Hillenee // Random Stuff oktober 29, 2012 bij 8:03 pm #

    Super leuk!! Ik vind vooral de legerbroeken heel cool(:

  3. justjaxelle november 7, 2012 bij 1:04 pm #

    leuke broeken ! xoxo Axelle

Geef een reactie

