Mijn (Annieks) favoriete thee

22 Jan

Sinds ik thee heb ontdekt is het leven een stuk fijner:) Nee hoor, maar lekker is het wel! Want wat is er nou heerlijker dan ’s avonds lekker met een dekentje en een grote kop thee op de bank te zitten? (Oke, chocolademelk is ook wel heel erg lekker:) In dit artikel laat ik jullie mijn favoriete thee zien.

1. Ochtendmelange – Het heet dan wel ochtendmelange maar ik drink het vaker in de middag. Ochtendmelange is in elke supermarkt te koop en er zit ook bijna geen verschil in. Het is een heerlijke thee met heel veel verschillende soorten kruiden/bladeren in, zoals je ook wel kan zien op het etiket hieronder.

2. Turkisch apple – Deze thee is van pickwick (delicious spices) en heb ik voor mijn verjaardag gekregen.(van Esther!) Ik was op zoek naar 3 soorten thee. Namelijk appel, kaneel en een vanille thee. En deze heeft het allemaal in zich! perfect! Deze thee ruikt heerlijk naar appeltaartvulling en smaakt ook heel erg lekker naar appel, kaneel en vanille.

 

Xx Anniek

Geef een reactie

